Ξέχασα τον κωδικό μου, τι κάνω;
Στην αρχική οθόνη κάτω από το όνομα χρήστη και τον κωδικό έχει την επιλογή "Ξέχασα το συνθηματικό μου". Πατώντας εκεί και επιλέγοντας "Αποστολή" θα σας σταλεί email με οδηγίες επαναφοράς του κωδικού σας.
Πώς γνωρίζει ο δήμος ότι έχω σταθμεύσει κανονικά μέσω της εφαρμογής;
Οι εντεταλμένοι δημοτικοί υπάλληλοι είναι εξοπλισμένοι με φορητές συσκευές, στις οποίες εισάγουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμούν να ελέγξουν. Τα στοιχεία από την εφαρμογή αποστέλλονται στο κεντρικό σύστημα, το οποίο απαντά άμεσα για την εγκυρότητα ή όχι της στάθμευσης.
Πόση ώρα μπορώ να σταθμεύσω;
Ο κανονισμός λειτουργίας της παρόδιας στάθμευσης του Δήμου Πατρέων ορίζει δύο ζώνες στάθμευσης, πράσινη και πορτοκαλί. Η πράσινη έχει μέγιστη διάρκεια στάθμευσης τις δύο ώρες ενώ η πορτοκαλί την μία ώρα. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται ανανέωση χρόνου πέρα από αυτό το όριο και ο οδηγός οφείλει να μετακινήσει το όχημα του εκτός ορίων παρόδιας στάθμευσης. Στην εφαρμογή οι ζώνες αποτυπώνονται με τα αντίστοιχα χρώματα με βάση τα γεωγραφικά τους όρια
Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο για το όχημα μου ακόμα και αν είμαι μακρυά από το σημείο που έχω σταθμεύσει;
Ναι, μπορείτε να εκδώσετε απομακρυσμένα εισιτήριο για το όχημα σας ή ακόμα και για άλλο όχημα (συγγενή, παιδιού, φίλου κτλ). Απλά εισάγετε την πινακίδα του οχήματος και αλλάξτε το γεωγραφικό στίγμα που σας εμφανίζει η εφαρμογή, προσαρμόζοντας το στην θέση που βρίσκεται σταθμευμένο το όχημα. Κατόπιν πατάτε την αγορά του εισιτηρίου κατά τη σύνηθη διαδικασία
Μπορεί η εφαρμογή να μου "υπενθυμίσει" που έχω σταθμεύσει το όχημα μου;
Ναι, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (πάνω αριστερά, με τις τρεις γραμμές) την επιλογή "Ιστορικό" και μετά "Χρεώσεις", βλέπετε τις τελευταίες 10 σταθμεύσεις σας. Η κάθε γραμμή έχει στο τέλος ένα κουμπί με ένα βέλος. Επιλέγοντας αυτό το κουμπί ανοίγουν οι χάρτες του κινητού με επισημασμένη την θέση του οχήματος.Σε αυτό το σημείο σας δίνεται η δυνατότητα να σας καθοδηγήσει η εφαρμογή στην θέση που έχετε σταθμεύσει. Συμπληρωματικά, όταν πλησιάζει ο χρόνος που πρέπει να μετακινήσετε το όχημα σας, η εφαρμογή σας στέλνει ειδοποίηση που επιλέγοντας την ανοίγει την θέση του οχήματος στην εφαρμογή χαρτών του κινητού σας. Από εκεί μπορείτε να ζητήσετε δρομολόγηση στο όχημα σας
Γιατί δεν μπορώ να αλλάξω σημείο στάθμευσης στον χάρτη;
Για να σταματήσει η εφαρμογή να ψάχνει το σήμα από το GPS προκειμένου να επιλέξετε νέο, το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε ένα άλλο σημείο μέσα στον χάρτη. Πατήστε το κουμπί για να μεγεθύνετε το χάρτη, για μεγαλύτερη ευκολία και κατόπιν απλά πατήστε στο σημείο που βρίσκετε το όχημα σας
Η εφαρμογή στο Android δεν ανοίγει. Εμφανίζεται μια μαύρη ή άσπρη οθόνη
Εχει παρατηρηθεί λόγω ιδιαιτεροτήτων του android, να μην ανοίγει η εφαρμογή μετά από αυτοματοποιημένη επανεγκατάσταση σε νέα συσκευή. Η λύση είναι πολύ απλή καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι εκκαθάριση της μνήμης cache και των δεδομένων της εφαρμογής μέσα από τις ρυθμίσεις εφαρμογών του Android. Μετά από αυτό μπορείτε να συνδεθείτε εκ νέου. Η επανεγκατάσταση δεν λύνει το πρόβλημα
Ποιοι είναι οι αποδεκτοί τρόποι καταχώρησης της πινακίδας;
Η πινακίδα καταχωρείται με ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες, κεφαλαία ή μικρά, χωρίς παύλες, κενά ή γενικότερα σημεία στίξης και ειδικοί χαρακτήρες. Για παράδειγμα αποδεκτές πινακίδες είναι οι: αζζ1234, azb1234, ΑΖΖ1234 (ελληνικά), AZB1234 (λατινικά) ή ακόμα και αζb1234, azβ1234 . Δεν είναι αποδεκτές οι πινακίδες όπως: ΑΖΒ-1234, ΑΖΒ 1234 AXR1234 axr1234 κ.ο.κ
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω για την στάθμευση μου;
Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές/χρεωστικές/προπληρωμένες κάρτες των εταιρειών Visa, Mastercard, Maestro, American Express και Diners
Γιατί η εφαρμογή ζητάει άδεια πρόσβασης για το GPS;
Το γεωγραφικό στίγμα χρησιμοποιείται μόνο για τον προσδιορισμό της θέσης του οχήματος, προκειμένου για την ταχύτερη πραγματοποίηση της έκδοσης του εισιτηρίου. Η αποδοχή του συγκεκριμένου δικαιώματος δεν είναι υποχρεωτική για την ορθή λειτουργία του συστήματος. Η μόνη απώλεια αφορά στην λειτουργικότητα της και την εξ' αυτού υποχρέωση σας για την χειροκίνητη εισαγωγή της γεωγραφικής θέσης κατά την έκδοση του εισιτηρίου. Παρ' όλα αυτά συνιστάται ανεπιφύλακτα να έχετε ενεργοποιημένες τις υπηρεσίες θέσεις (GPS), όταν χρησιμοποιείται η εφαρμογή. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας της ελεγχόμενης στάθμευσης του Δήμου Πατρέων, απαγορεύεται η μετακίνηση του οχήματος μετά την έκδοση του εισιτηρίου σε νέα θέση.
Τι χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά η εφαρμογή;
Για την αγορά χρόνου και για την έκδοση εισιτηρίου στάθμευσης απαιτείται η ενεργοποίηση της σύνδεσης δεδομένων κινητής τηλεφωνίας 3G/4G/5G ή κάποια ενεργή Wi-Fi σύνδεση στη συσκευή σας. Για τον ακριβή εντοπισμό της τοποθεσίας στάθμευσης του οχήματός σας συστήνεται η ενεργοποίηση του GPS της συσκευής σας
Γιατί στην έκδοση των εισιτηρίων δεν μου εμφανίζει κουμπί για να κάνω αγορά;
Το κουμπί "Αγορά" εμφανίζεται μόνο στην περίπτωση που έχετε συμπληρώσει σωστά την πινακίδα. Ελέγξτε την ορθότητα της καταχωρημένης πινακίδας. Η εφαρμογή δέχεται ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες, κεφαλαία ή μικρά, χωρίς παύλες ή κενά. Για παράδειγμα, σωστή είναι πινακίδα που καταχωρείται ως: ΑΖΒ1234, αζβ1234, azb1234 ή ABC1234. Λάθος καταχωρημένη πινακίδα είναι η ΑΖΒ-1234 ή ΑΖΒ 1234 κτλ
Μπορώ να χρησιμοποιώ το δακτυλικό μου αποτύπωμα για αυτόματη είσοδο με αυξημένη ασφάλεια;
Ναι, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (πάνω αριστερά, με τις τρεις γραμμές) την επιλογή "Ρυθμίσεις", μπορείτε να ενεργοποιήσετε την επιλογή "Πρόσβαση με βιομετρικό"
Θέλω να χρησιμοποιώ τα διαπιστευτήρια μου κάθε φορά που θέλω να κάνω είσοδο στην εφαρμογή. Μπορεί να γίνει;
Ναι. Για λόγους ευχρηστίας μετά την πρώτη είσοδο η εφαρμογή δεν σας ξαναζητάει όνομα χρήστη και συνθηματικό. Η προεπιλογή αυτή μπορεί να αλλάξει απο-επιλέγοντας στις ρυθμίσεις την επιλογή "Αυτόματη είσοδος". Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εισάγετε κάθε φορά τα διαπιστευτήρια σας για την είσοδο στην εφαρμογή ή για περισσότερη ευχρηστία να ενεργοποιήσετε το βιομετρικό σας κλείδωμα (δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση προσώπου κτλ)
Γιατί δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την "Πρόσβαση με βιομετρικό" στις "Ρυθμίσεις";
Η "Πρόσβαση με βιομετρικό" στις "Ρυθμίσεις" ενεργοποιείται μόνο στην περίπτωση που η συσκευή υποστηρίζει βιομετρικό κλείδωμα (δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση προσώπου κτλ) και έχει οριστεί ως κλείδωμα οθόνης από τις ρυθμίσεις της συσκευής. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε πάντα να ενεργοποιήσετε την επιλογή "Αυτόματη είσοδος" που βρίσκεται και αυτή στην καρτέλα "Ρυθμίσεις".
Γιατί η εφαρμογή δεν με αφήνει να εκδώσω νέο εισιτήριο;
Ο κανονισμός λειτουργίας της παρόδιας στάθμευσης του Δήμου Πατρέων ορίζει δύο ζώνες στάθμευσης, πράσινη και πορτοκαλί. Η πράσινη έχει μέγιστη διάρκεια στάθμευσης τις δύο ώρες ενώ η πορτοκαλί την μία ώρα. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται ανανέωση χρόνου πέρα από αυτό το όριο και ο οδηγός οφείλει να μετακινήσει το όχημα του εκτός ορίων παρόδιας στάθμευσης.